dilluns, 31 de març del 2008

vergonyós

betis 3 barça 2

3 comentaris:

Lloveras ha dit...

Fastic de barça que es deixa remuntar amb un betis penos. Ridjaard salta del vertedero i ves a fumar tulipans al teu pais, que l'aficionat esta bastant calcinat.

Ja que estic amb anims de criticar:
critico lo hortera que arriben a ser els realitzadors amb el programa fama d'ahir diumenge. Utilitzant uns filtros photoshoperos infumables.

Cirtico el putu spam de merda que et fa perdre minuts, per 4 inutils que "piken".

I critico l'actuacio del rei agermanant a Pedrosa i Lorenzo. Si no es volen ni veure doncs ja son prou grandets. No cal que faciliti la feina als periodistes kes guanyin 1 mica el pa. Fuck LORENZO, xulu d merda, ambicios.

Despres de quedarme 1 mica mes ample deixo d criticar i fare autocritica i em pusare a fer feina... (no pel blog) pel PFC ke d moment es bastant penos

Dani Clemente ha dit...

Lo del rey ha molado, es en plan obra de Lope de Vega, "El rey llega, pone paz y todos bailan" xDD

Anònim ha dit...

Ese lluvy potente clar k si! Lu del rey...io k se tiu, es la seva feina no? xDDDDDD es deu sentir inutil i mira, vol ser guai, pero si, LORENZO SUCKS! Pel culete es pot fotre els chupachups...

Lu de Fama, pos nose, io ho vaig veure i no em vaig adonar de res, sera que no hi entenc,que efectivament, no hi entenc.

I del barça que dir sinyorts...patetic, un ridicul dels bons...ara estan fen el schalke weno, 0 a 1 de moment, ia veurem com acaba...

apalins!!! GORA LLUVY!